Časté dotazy - FAQ

Kdy bude objednané zboží doručeno?

  • Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod. Expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky.
  • Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého produktu.
  • V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?

  • Ano, šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra ryzosti 925/1000 (pokud není uvedeno jinak). Všechny komponenty nebo šperky odebíráme pouze od ověřených dodavatelů.
  • Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat šperky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.

 Je možný osobní odběr?

  • Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

  • Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz

Jakým způsobem můžu zaplatit?

  • platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky - číslo účtu: 7750077500/2010 
  • on-line platební bránou Comgate - platba probíhá okamžitě

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

  • Výměnu šperků jsme od 15.10.2023 zrušili a to z důvodu zjednodušení a urychlení procesu, jak pro vás, tak pro nás.
  • Zboží je možné vrátit do 30-ti dnů
  • Pro vrácení prosím vyplňte formulář zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

  • Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, vyplňte prosím formulář pro reklamace zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE a počkejte na naše vyjádření.
  • Zboží zatím zpět neposílejte, není vždy nutné. K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.