Zákaznický servis

Sylviene VIP

Registruj se a získej řadu výhod hned teď.

Vy, jako vracející se zákazník jste pro nás tou největší odměnou a radostí! Ceníme si každého Vašeho nákupu a z každé jednotlivé objednávky máme radost! Velmi si vážíme Vašeho zájmu o naše malé třpytivé radosti a rádi bychom Vás to odměnili.

Přidejte se k našemu Sylviene VIP, díky kterému získáte slevu za každou Vaši objednanou malou radost.

 výhody sylviene klubu_1  90 dní na vrácení  (1)  akce jen pro členyce jen pro čley 

Jak získám slevu?

  • Stačí se registrovat nebo přihlásit a každou malou radost budete mít levnější.
  • Po přihlášení se sleva načte automaticky.
  • Výši slevy najdete po přihlášení do zákaznického účtu v sekci "Moje slevy"
  • Nákupy se sčítají za předchozích 12 měsíců. 
  • Pro uplatnění slevy je nutné být přihlášen do zákaznického účtu.
  • Slevy se sčítají, maximální možná sleva je 30 %

Hodnota nákupů
Vaše sleva
nad 500 Kč 2 %
nad 3.000 Kč 5 %
nad 6.000 Kč 10 %
nad 10.000 Kč 15 %

 

Veškeré slevy a výhody v rámci Sylviene VIP nejsou právně vymahatelné a společnost SYLVIENE s.r.o. si vyhrazuje právo změnit podmínky nebo tento program zrušit. 

Výměna, vrácení a reklamace

 

Koupili jste si u nás třpytivou malou radost a chcete ji vrátit nebo reklamovat? 

  • Vyplňte nám prosím jeden z níže uvedených formulářů a my se Vám co nejdříve ozveme ohledně dalšího postupu.
  • Důležité! Výměnu šperků jsme od 15.10.2023 zrušili a to z důvodu zjednodušení a urychlení procesu, jak pro vás, tak pro nás. Pokud budete chtít nějaký šperk vyměnit za jiný, prosím původní šperk nám vraťte (použijte formulář pro vrácení) a vytvořte si novou objednávku na požadovaný šperk/velikost. Takhle také budete mít nový šperk mnohem rychleji u sebe.
  • Lhůta pro vrácení je do 30 dní, pro registrované 90 dní. 

Reklamace:

    • Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození způsobené nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním, včetně pozlacení. 
    • Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, ošoupání povrchové vrstvy...), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem nebo používáním.
    • Oxidace ( černání ) stříbra je jeho běžná vlastnost a není to důvod k reklamaci.
    • Pokud bylo dodrženo vše výše uvedené a přesto chcete produkt reklamovat, vyplňte prosím reklamační formulář níže, případně nás kontaktujte na info@sylviene.cz a domluvíme se na řešení vašeho problému. 
    • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vždy vše řešit co nejdříve.
    • V případě reklamace nám zboží vracet není vždy nutné. Proto nám zatím zboží neposílejte zpět a vyčkejte až se Vám ozveme s dalšími informacemi. 

Pokud si přejete reklamaci přesto poslat, adresa pro zaslání reklamovaného zboží je: 

SYLVIENE s.r.o.
Vrchní 86/30
747 05 Opava

Časté dotazy - FAQ

Kdy bude objednané zboží doručeno?

  • Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod. Expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky.
  • Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého produktu.
  • V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?

  • Ano, šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra ryzosti 925/1000 (pokud není uvedeno jinak). Všechny komponenty nebo šperky odebíráme pouze od ověřených dodavatelů.
  • Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat šperky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.

 Je možný osobní odběr?

  • Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

  • Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz

Jakým způsobem můžu zaplatit?

  • platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky - číslo účtu: 7750077500/2010 
  • on-line platební bránou Comgate - platba probíhá okamžitě

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

  • Výměnu šperků jsme od 15.10.2023 zrušili a to z důvodu zjednodušení a urychlení procesu, jak pro vás, tak pro nás.
  • Zboží je možné vrátit do 30-ti dnů
  • Pro vrácení prosím vyplňte formulář zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

  • Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, vyplňte prosím formulář pro reklamace zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE a počkejte na naše vyjádření.
  • Zboží zatím zpět neposílejte, není vždy nutné. K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.

 

Doprava a platba

ČESKÁ REPUBLIKA:

Dopravné a balné:

  •  do 1 000 Kč                        od 65 Kč
  •  nad 1 000 Kč                      ZDARMA! (Zásilkovna-výdejní místa/Balíkovna/PPL - výdejní místa)
  • Dopravu objednávek nad 1 000 Kč platíme my a pro vás je ZDARMA! (platí pro všechny výdejní místa)
  • Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hodin. Zboží, které není skladem, pak dle termínu, který je uveden v detailu každého konkrétního produktu. 
Ceník dopravy


Při nákupu do
1 000 Kč


Při nákupu nad

1 000 Kč

Zásilkovna   65 Kč  ZDARMA
 ČP - Balíkovna  65 Kč  ZDARMA
PPL - výdejní místa 65 Kč ZDARMA
ČP - Balík na Poštu   89 Kč   89 Kč 
Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč 99 Kč
PPL 89 Kč 89 Kč
Osobní odběr v Opavě 15 Kč do 1 000 Kč ZDARMA nad 1 000 Kč

 

SLOVENSKO: 

Dopravné a balné: 

  • Zásilkovna:      4 €
  • PPL:                  6 €
  • Zboží skladem odesíláme do druhého dne od uhrazení. Zboží, které není skladem, pak dle termínu, který je uveden v detailu každého konkrétního produktu

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • a) Online platba - online platební brána ComGate, platba provedena kartou, převodem okamžitě                
  • b) Převodem - bezhotovostní platba bankovním převodem na účet prodávajícího. (Fio banka)

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou
  • Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
 
Platba bankovním převodem
  • Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 
 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

1. Náklady na poštovné a balné nese kupující dle způsobu, který zvolil při objednání zboží. Tyto náklady se řídí cenami uvedenými v tabulce.

2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.