Výměna, vrácení a reklamace zboží

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Koupili jste u nás prstýnek a nesedí vám velikost? To se samozřejmě může stát a proto nabízíme výměnu buď za jinou velikost nebo za jiný prstýnek.
Šperky musí být v každém případě nenošené a v původním stavu. 

Tento formulář:  FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ prosím vytiskněte a přidejte  k vrácenému zboží. Pokud nám ho zašlete také e-mailem, požadované zboží vám rádi zarezervujeme. (v případě, že bude skladem)

Poplatek za výměnu (nové poštovné) je ve výši 50,-Kč, jakmile se vaše prstýnky vrátí, pošleme vám e-mail, kde vám budou poslány podklady k platbě, plus případný doplatek, pokud nově vybrané zboží bude dražší než původní.

Adresa pro vrácení:

SYLVIENE s.r.o.
Pod Lukami 6
74705 Opava

Upozorňujeme, že zásilky poslané jinam než na výše uvedenou adresu nebudou převzaty.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Sice nás to bude mrzet, ale pokud nejste z jakéhokoliv důvodu se zbožím, které jste od nás obdrželi spokojeni, můžete ho do 14 dnů od převzetí vrátit bez uvedení důvodu.      
Vrátit je možné nenošené, nepoužívané a nepoškozené zboží.

LHŮTA PRO VRÁCENÍ JE PRO VŠECHNY NÁKUPY DO 31.12.2020 PRODLOUŽENA AŽ DO 31.1.2021, VÍCE ZDE.

Než zboží odešlete, informujte nás také prosím e-mailem na info@sylviene.cz 

Odstoupení od kupní smlouvy a  vrácené zboží  zasílejte na adresu:

SYLVIENE s.r.o.
Pod Lukami 6
74705 Opava 

Upozorňujeme, že zásilky poslané jinam než na výše uvedenou adresu nebudou převzaty.

K zásilce prosím přidejte tyto informace: 

  • číslo objednávky nebo faktury
  • číslo účtu na který požadujete poslat peníze

Částka Vám bude vrácena nejpozději do 14-ti dnů ode dne přijetí, snažíme se ale posílat co nejdříve.

 

REKLAMACE

Pokud jste zjistili, že se zbožím není něco v pořádku, dejte nám to prosím vědět e-mailem na info@sylviene.cz .
Zatím nám nic neposílejte zpět, počkejte až se vám ozveme s dalšími informacemi, ne vždy je nutné nám zboží vracet.

 

Pokud si přejete reklamaci přesto poslat, adresa pro zaslání reklamovaného zboží je: 

SYLVIENE s.r.o.
Pod Lukami 6
74705 Opava 

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamací je 30 dnů, snažíme se ale vždy vše řešit co nejdříve.