Časté dotazy - FAQ

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod, expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky. Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého šperku.

V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Doručení poštou v rámci ČR trvá většinou 1-2 dny, ve výjimečných případech až 3 dny. Nedokážeme bohužel ovlivnit :-)


Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?

Ano, všechny naše šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra Ag925/1000 ( pokud není uvedeno jinak) , všechny komponenty nebo šperky odebíráme jen od ověřených dodavatelů.
Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat prstýnky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.

 Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz.

Jakým způsobem můžu zaplatit?

 -  platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky

 -  online platební bránou Commgate - platba probíhá okamžitě

Dobírku jsme pro velké množství nevyzvednutých objednávek zrušili :-(

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

Zboží je možné vrátit/vyměnit do 14-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnou zboží. 
Výměna je možná za symbolický poplatek 50,-Kč za nové poštovné, za samotnou výměnu a manipulaci si nic neúčtujeme. Všechny informace k výměně nebo vrácení najdete zde: Výměna/Vrácení

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás e-mailem na info@sylviene.cz . K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení