Časté dotazy - FAQ
Kdy bude objednané zboží doručeno?
Zboží vyrábíme až na základě Vaší objednávky, případně její zaplacení. Odesláno bude do 2-7 dní. Vždy se snažíme odeslat co nejdříve, ale ne vše je možné vyrobit rychle :-)
V případě že potřebujete zboží doručit dříve kontaktujte na emailu info@sylviene.cz, pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět.
Doručení poštou v rámci ČR trvá většinou 1-2 dny, ve výjimečných případech až 3dny. Nedokážeme bohužel ovlivnit :-)
Je možný osobní odběr?
Ano, zboží je možné vyzvednout osobně ve výdejním místě v Opavě Adresa je: Laviton Morava s.r.o., Sadová 4, Opava. Aby zde bylo pro Vás zboží připraveno, musíte si při nákupu zvolit variantu – Osobní odběr. Vyzvednout si zboží můžete jakmile Vás informujeme emailem/smskou.
Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?
Prostřednictví emailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem emailu: info@sylviene.cz.
Jakým způsobem můžu zaplatit?
- hotově při osobním převzetí v Opavě ( platba kartou není možná )
- dobírkou - zaplatíte přepravci při převzetí
- platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky
- online platební bránou Gopay - platba probíhá okamžitě
Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?
Zboží je množné vrátit/vyměnit do 14-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnnou zboží.
Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?
Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás e-mailem na info@sylviene.cz, k Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.