Časté dotazy - FAQ

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod, expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky. Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého šperku.

V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Doručení poštou v rámci ČR trvá většinou 1-2 dny, ve výjimečných případech až 3 dny. Nedokážeme bohužel ovlivnit :-)

 

 Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.

 

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz.

  

Jakým způsobem můžu zaplatit?

 -  platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky

 -  online platební bránou Commgate - platba probíhá okamžitě

Dobírku jsme pro velké množství nevyzvednutých objednávek zrušili :-(

 

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

Zboží je možné vrátit/vyměnit do 14-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnou zboží. 
Výměna je možná za symbolický poplatek 50,-Kč za nové poštovné, za samotnou výměnu a manipulaci si nic neúčtujeme.

 

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás e-mailem na info@sylviene.cz . K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.