Časté dotazy - FAQ

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod, expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky. Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého šperku.

V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Doručení poštou v rámci ČR trvá většinou 1-2 dny, ve výjimečných případech až 3 dny. Nedokážeme bohužel ovlivnit :-)


Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?

Ano, šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra ryzosti 925/1000 ( pokud není uvedeno jinak) , všechny komponenty nebo šperky odebíráme jen od ověřených dodavatelů.
Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat prstýnky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.

 Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz.

Jakým způsobem můžu zaplatit?

 -  platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky. Číslo účtu: 7750077500/2010

 -  online platební bránou Comgate - platba probíhá okamžitě

Dobírku jsme pro velké množství nevyzvednutých objednávek zrušili :-(

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

Zboží je možné vrátit/vyměnit do 30-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnou zboží. 
Výměna je možná za symbolický poplatek 60,-Kč za nové poštovné, za samotnou výměnu a manipulaci si nic neúčtujeme. Pro výměnu/vrácení prosím použijte formulář zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, vyplňte prosím formulář pro reklamace zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE a počkejte na naše vyjádření. Zboží zatím zpět neposílejte, není vždy nutné. K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.