Časté dotazy - FAQ

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží vyrábíme až na základě Vaší objednávky, případně její zaplacení. Odesláno bude do 2-7 dní. Vždy se snažíme odeslat co nejdříve, ale ne vše je možné vyrobit rychle :-) 

V případě že potřebujete zboží doručit dříve kontaktujte na emailu info@sylviene.cz, pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět. 

Doručení poštou v rámci ČR trvá většinou 1-2 dny, ve výjimečných případech až 3dny. Nedokážeme bohužel ovlivnit :-)

 

 

Je možný osobní odběr?

Ano, zboží je možné vyzvednout osobně ve výdejním místě v Opavě  Adresa je: Laviton Morava s.r.o., Sadová 4, Opava. Aby zde bylo  pro Vás zboží připraveno, musíte si při nákupu zvolit variantu – Osobní odběr. Vyzvednout si zboží můžete jakmile Vás informujeme emailem/smskou.

 

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictví emailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem emailu: info@sylviene.cz.

  

Jakým způsobem můžu zaplatit?

 -  hotově při osobním převzetí v Opavě ( platba kartou není možná )

 -  dobírkou -  zaplatíte přepravci při převzetí 

 -  platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky

 -  online platební bránou Gopay - platba probíhá okamžitě

 

Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

Zboží je množné vrátit/vyměnit do 14-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnnou zboží.

 

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás e-mailem na info@sylviene.cz, k Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.