Časté dotazy - FAQ
Kdy bude objednané zboží doručeno?
Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod. Expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky.
Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého šperku.
V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět.
Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?
Ano, šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra ryzosti 925/1000 (pokud není uvedeno jinak). Všechny komponenty nebo šperky odebíráme jen od ověřených dodavatelů.
Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat šperky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.
Je možný osobní odběr?
Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.
Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?
Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz.
Jakým způsobem můžu zaplatit?
- platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky. Číslo účtu: 7750077500/2010
- on-line platební bránou Comgate - platba probíhá okamžitě
Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?
Zboží je možné vrátit/vyměnit do 30-ti dnů. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnou zboží.
Výměna je možná za symbolický poplatek 60,-Kč za nové poštovné, za samotnou výměnu a manipulaci si nic neúčtujeme. Pro výměnu/vrácení prosím použijte formulář zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE
Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?
Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, vyplňte prosím formulář pro reklamace zde: VÝMĚNA/VRÁCENÍ/REKLAMACE a počkejte na naše vyjádření. Zboží zatím zpět neposílejte, není vždy nutné. K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.